Traffic Snake Game - „Oscar, şarpele hoinar”

Traffic Snake Game - „Oscar, şarpele hoinar”

Obiectivul campaniei Traffic Snake Game - „Oscar, şarpele hoinar” este încurajarea mersului pe jos și cu bicicleta la școală, având ca principal grup țintă elevii și părinții acestora. Campania combate o serie de percepții negative privind deplasarea și siguranța în trafic, promovând transportul sustenabil ca distractiv și sănătos atât pentru copii, cât și pentru adulți.

Desfăşurat în paralel în 19 țări, Traffic Snake Game este coordonat în România de Asociația Oraşe Energie România în colaborare cu municipalități interesate să implice activ elevii în lupta adaptării la schimbările climatice și reducerea emisiilor de CO2. Instituțiile își definesc la începutul campaniei propriul obiectiv de atins, pe baza unei evaluări inițiale iar timp de 2 săptămâni consecutiv, elevii primesc puncte de fiecare dată când se deplasează sustenabil la școală. Scopul general constă în creșterea procentului deplasărilor sustenabile până la finalul campaniei. Progresul este monitorizat zilnic, prin sondaje în clasă şi la 3 săptămâni după campanie se măsoară efectele pe termen lung.

Rezultate obținute în urma primelor 2 ediții naționale ale campaniei: 18 orașe participante, 67 școli implicate, 20.074 elevi care au contribuit la atingerea obiectivelor Traffic Snake Game, 122.861 km care nu au mai fost parcurși cu mașina și o reducere a emisiilor de CO2 de 21.132 kg.

Iniţiator: Asociația „Orașe Energie România”, Braşov, jud. Braşov

Distribuiți pe Facebook

Distribuiți acest proiect pe Facebook

Trimiteți prin e-mail

Anunță-mă despre acest proiect prin e-mail

Newsletter

Fii la curent cu noutăţile competiţiei

© E.ON România 2017